Malowanie całego samochodu, cena

Średnia cena usługi: od 4.200,00 PLN do 5.500,00 PLN

 Bardziej niż jakikolwiek inny aspekt naprawy samochodu, malowanie auta jest uważane za sztukę. Jest to skutkiem wysiłku oraz umiejętności, które są wymagane do odpowiedniego mieszania farb oraz nanoszenia ich w łagodny i efektywny sposób. Nieważne, czy jesteś zainteresowany tym, aby auto wyróżniało sposobem jego malowania, czy po prostu starasz się zakryć ślady po kolizji, proces profesjonalnego malowania aut może Cię zainteresować.

malowanie całego samochodu

Oto podstawowy przebieg procesu malowania:

Wstępne czyszczenie

Przed malowaniem, prawdziwy profesjonalista powinien najpierw przygotować powierzchnię zewnętrznej dla właściwej przyczepności farby. Ten rozpoczyna się od usunięcia pierwotnego wykończenia poprzez szlifowanie. Zanim goły metal pojazdu jest całkowicie odsłonięty, cała powierzchnia zostanie oczyszczona specjalnym środkiem do metali, który usuwa wszystkie niechciane zanieczyszczenia z powierzchni. Maskowanie wyeliminuje możliwość pojawienia się farby w niepożądanych miejscach.

Przygotowanie powierzchni

Przed malowaniem, powierzchnia jest pokrywana specjalnym środkiem w celu dalszej poprawy przyczepności lakieru i zapobiegania korozji. Gdy podkład jest suchy, powierzchnia jest szlifowana, aby wyrównać powierzchnię podkładu. W celu zapewnienia równomiernego szlifowania na każdym z obszarów, wprowadzany jest kolejny typ podkładu ochronnego. W zależności od stopnia niedoskonałości i nierówności występujących na karoserii, szlifowanie trzeba powtarzać dwa do sześciu razy.

Malowanie

Po położeniu lakieru podstawowego i jego wyschnięciu nakładana  jest warstwa lakieru bezbarwnego. Po zakończeniu lakierowania i wyschnięciu powłoki, powierzchnię malowanych części nadwozia poleruje się żeby usunąć błędy w lakierze i osiągnięć estetyczny wygląd.

WYSZUKAJ NA MAPIE

MIASTA W POBLIŻU

Nasze porady

Peugeot 307 II - Cena wymiany rozrządu

Peugeot 307 II - Cena wymiany rozrządu

 Drugą generację Peugeota 307 produkowano w latach 2005 – 2012. Samochód należy do segmentu C, czyli niskiej klasy średniej. Auto uzyskało tytuł Samochodu Roku 2002. Wygląd nadwozia 307 II...

więcej

Peugeot 206 - Cena wymiany rozrządu

Peugeot 206 - Cena wymiany rozrządu

 W 2001 roku rozpoczęto produkcję pierwszej generacji Peugeota 307, auta należącego do segmentu C (niska klasa średnia). Pojazd szybko zdobył dobrą opinie i w ten sposób otrzymał nagrodę...

więcej

Skoda Superb (I, II, III) - Cena wymiany rozrządu

Skoda Superb (I, II, III) - Cena wymiany rozrządu

Skoda Superb to auto klasy średniej segmentu D, które jest produkowane od 2001 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu liftback i kombi. Głównymi...

więcej

Peugeot 407 - Cena wymiany rozrządu

Peugeot 407 - Cena wymiany rozrządu

 Peugeot 407 to samochód osobowy klasy średniej. Produkcję pojazdu rozpoczęto w 2004 roku. Auto zdobyło w błyskawicznym tempie bardzo silną pozycję na rynku. W porównaniu do wcześniejszej...

więcej