Auto Bart Bartosz Niedbała mechanika samochodowa, DPF
Rubież 44 /2, Naramowice, Poznań
"Serwis był szybki i profesjonalny. Mogę szczerze polecić. Na pewno odwiedzę ponownie. ",
Maciej, Audi A3 a3 8p 2010 1.8 TFSI
Koga Auto Mechanika Blacharstwo Serwis Klimatyzacji
Bylicowa 2, Naramowice, Poznań
"Polecam. Dobre podejście do klienta, stosunkowo krótki czas oczekiwania, bez naciągania. Po naprawie auto sprawuje się doskonale.",
Ola, Audi A3
ul. Bolka 16, Naramowice, Poznań
Zajmujemy się kompleksowo mechaniką pojazdową oraz diagnostyką komputerową wszystkich marek. Dodatkowym profilem działalności jest serwis opon, serwis klimatyzacji, ustawianie geometrii kół. Zapraszamy do...
Kopczyńskiego 1, Piątkowo, Poznań
"jestem zadowolony.szybka naprawa.bardzo dobra obsluga",
sws, toyota corolla
Mechanika Pojazdowa Dariusz Roszkiewicz
ul.Radłowa 16, Naramowice, Poznań
"Bardzo miła obsługa. Pan Darek wszystko tłumaczy i kobieta nie ma wrażenia, że traktuje się ją jak głupka, który nie wie o czym mówi i właściwie nie powinna się udzielać. Samochód został naprawiony tego samego dnia, a o kosztach byłam informowana telefonicznie przed naprawą. Z pełną odpowiedzialnością polecam warsztat.",
Natalia, Audi A4 2.0 KAT, 2003 rok, benzyna, automat
Widłakowa 2A, Naramowice, Poznań
"Szybka wycena, dokumentacja i realizacja naprawy. Starannie wykonane prace blacharskie. Naprawa tyłu samochodu: pasa tylnego, piatych drzwi, oraz dotknietych korozją elementów nadkoli.
Szkoda, że nie znałem warsztatu, kiedy mialem inne auto, bardziej podatne na korozję.
Polecam usługi w warsztacie Pana Sławomira.",
Arkadiusz, Opel Astra
Auto Bart Bartosz Niedbała mechanika samochodowa, DPF
Rubież 44 /2, Naramowice, Poznań
"Serwis był szybki i profesjonalny. Mogę szczerze polecić. Na pewno odwiedzę ponownie. ",
Maciej, Audi A3 a3 8p 2010 1.8 TFSI
Koga Auto Mechanika Blacharstwo Serwis Klimatyzacji
Bylicowa 2, Naramowice, Poznań
"Polecam. Dobre podejście do klienta, stosunkowo krótki czas oczekiwania, bez naciągania. Po naprawie auto sprawuje się doskonale.",
Ola, Audi A3
ul. Bolka 16, Naramowice, Poznań
Zajmujemy się kompleksowo mechaniką pojazdową oraz diagnostyką komputerową wszystkich marek. Dodatkowym profilem działalności jest serwis opon, serwis klimatyzacji, ustawianie geometrii kół. Zapraszamy do...
Kopczyńskiego 1, Piątkowo, Poznań
"jestem zadowolony.szybka naprawa.bardzo dobra obsluga",
sws, toyota corolla
Mechanika Pojazdowa Dariusz Roszkiewicz
ul.Radłowa 16, Naramowice, Poznań
"Bardzo miła obsługa. Pan Darek wszystko tłumaczy i kobieta nie ma wrażenia, że traktuje się ją jak głupka, który nie wie o czym mówi i właściwie nie powinna się udzielać. Samochód został naprawiony tego samego dnia, a o kosztach byłam informowana telefonicznie przed naprawą. Z pełną odpowiedzialnością polecam warsztat.",
Natalia, Audi A4 2.0 KAT, 2003 rok, benzyna, automat
Widłakowa 2A, Naramowice, Poznań
"Szybka wycena, dokumentacja i realizacja naprawy. Starannie wykonane prace blacharskie. Naprawa tyłu samochodu: pasa tylnego, piatych drzwi, oraz dotknietych korozją elementów nadkoli.
Szkoda, że nie znałem warsztatu, kiedy mialem inne auto, bardziej podatne na korozję.
Polecam usługi w warsztacie Pana Sławomira.",
Arkadiusz, Opel Astra
Zwiększony hałas spod samochodu, zapach spalin w pobliżu kabiny pasażerskiej, zwiększone zużycie paliwa to główne objawy dziury w układzie wydechowym. Wielu kierowców zamiast wymienić fragment układu wydechowego decyduje się zaspawać otwór. To działanie doraźne, ponieważ prędzej czy później metal z którego wytworzono tłumik podda się korozji w innym miejscu.
Spawanie wydechu jest stosunkowo tanią usługą i równie szybką. Za zaspawanie otworu powodującego problemy z przejściem przeglądu czy generującego nieznośny hałas mechanik zażąda kwoty w granicach 40-150 zł. Spawanie tłumika wprawionemu mechanikowi zajmie ok. 30 minut.
Układ wydechowy pełni ważną rolę w pracy silnika. To od jego kształtu i poprawnego przepływu spalin zależy generowanie poprawnej ilości mocy. Wszelkie zaburzenia strumienia spalin nieszczelnościami mogą osłabić silnik i powodać zwiększone spalanie paliwa, dlatego warto umówić się na spawanie tłumika do profesjonalisty. Doświadczona osoba może także doradzić, kiedy nie warto już spawać, a lepiej wymienić element układu wydechowego.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam mam problem z Volvo S40 1999 2.0 B+G podczas jazdy zapala się kontrolka dsa i odcina mu paliwo co to może być?
Komunikat: Engine fault repair needed. Co to może oznaczać? Proszę o info.
Witam, mam problem z klimatyzacją w Skoda Fabia 2 2008, 1.4 benz, klimatyzacja załącza się po uruchomieniu silnika i chłodzi natomiast po przejechaniu paru kilometrów po mieście kompresor się wyłącza(na autostradzie ani przez moment nie działa), z obserwacji problem nasila się w upalne dni,...
Witam. Mam problem z klimatyzacją w nim. Działało bardzo dobrze, nie było problemów. Szyby w środku suszyło bez problemu, w zimę dobrze nagrzewało. Teraz przyszły upały a zimny nawiew coraz słabiej i słabiej zaczął pracować aż w końcu w ogóle przestał. Jaka może być przyczyna takiej usterki? Cos...
Obecność spalin w kabinie jest niebezpieczna dla zdrowia oraz wskazuje na problem występujący w samochodzie. Jeżeli kierowca lub pasażerowie odczuwają swędzenie oczu związane z gazami spalinowymi,...
Generacja B6 produkowana była w latach 2000 - 2006. Stylistyka nie zmieniła się znacząco, ale samochód upodobnił się do większego i bardziej prestiżowego modelu A6. Do dyspozycji było 12 silników...
Ford Focus Mk2 pojawił się dwa lata przed zakończeniem produkcji swojego poprzednika. Sylwetka pojazdu niższej klasy średniej znacznie się zmieniła, kształty samochodu nabrały powagi. Do...
Produkcję Audi A4 B5 rozpoczęto w 1994, a zakończono 7 lat później, w 2001 roku. W międzyczasie w 1998 roku auto poddano faceliftingowi, gdzie zmieniono wygląd nadwozia. Audi A4 B5 dostępne było w...