"wszystko ok, szybko, sprawnie, jestem bardzo zadowolony.",
Kuba, Fiat Seicento Sporting 1.1 2001
"Super szybka i kompleksowa usługa. Oprócz głównego problemu został również rozwiązany poboczny ;) Cena super, auto miałam do odbioru po 3h.",
jozefina, Skoda Fabia, silnik 1,2, rocznik 2009
Ul. Działoszycka 21, Starołęka, Poznań
Firma Auto Cris specjalizuje się w elektromechanice pojazdowej. Szybkie naprawy elektromechaniczne rozruszników, alternatorów oraz elektromechaniki samochodowej w dobrych cenach.
Mechanik 24h z dojazdem do klienta
Bystra 8a , Starołęka, Poznań
Zapraszam auto naprawa 24 h z dojazdem do klienta naprawy ogolne I kompleksowe oraz elektromechaniczne ko takt przez fecbooka janusz jewulski
Tarnobrzeska 4, Starołęka, Poznań
"Witam ja również trafiłem do Pana Przemka czytając opinie na tym portalu. Diagnoza awarii trwała pięć minut niestety do wymiany uszczelka pod głowicą a co za tym idzie szereg innych uszczelek, uszczelniaczy itp a nawet pierścienie... Naprawa nie trwała krótko tanio również nie było się biorąc pod uwagę zakres prac myślę że było warto, silnik...",
P@blo, Ford Mondeo MK3 1.8
Św. Antoniego 68C, Starołęka, Poznań
"Polecam wszystkim!!! Tanio i bardzo profesjonalno! ",
DMYTRO, Skoda Octavia
"wszystko ok, szybko, sprawnie, jestem bardzo zadowolony.",
Kuba, Fiat Seicento Sporting 1.1 2001
"Super szybka i kompleksowa usługa. Oprócz głównego problemu został również rozwiązany poboczny ;) Cena super, auto miałam do odbioru po 3h.",
jozefina, Skoda Fabia, silnik 1,2, rocznik 2009
Ul. Działoszycka 21, Starołęka, Poznań
Firma Auto Cris specjalizuje się w elektromechanice pojazdowej. Szybkie naprawy elektromechaniczne rozruszników, alternatorów oraz elektromechaniki samochodowej w dobrych cenach.
Mechanik 24h z dojazdem do klienta
Bystra 8a , Starołęka, Poznań
Zapraszam auto naprawa 24 h z dojazdem do klienta naprawy ogolne I kompleksowe oraz elektromechaniczne ko takt przez fecbooka janusz jewulski
Tarnobrzeska 4, Starołęka, Poznań
"Witam ja również trafiłem do Pana Przemka czytając opinie na tym portalu. Diagnoza awarii trwała pięć minut niestety do wymiany uszczelka pod głowicą a co za tym idzie szereg innych uszczelek, uszczelniaczy itp a nawet pierścienie... Naprawa nie trwała krótko tanio również nie było się biorąc pod uwagę zakres prac myślę że było warto, silnik...",
P@blo, Ford Mondeo MK3 1.8
Św. Antoniego 68C, Starołęka, Poznań
"Polecam wszystkim!!! Tanio i bardzo profesjonalno! ",
DMYTRO, Skoda Octavia
Zauważasz biały dym wydobywający się z rury wydechowej? Mniejsza ilość płynu chłodzącego, przegrzewanie silnika, nalot pod korkiem wlewu oleju, problem z rozruchem i nierówna praca na wolnych obrotach? To typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Wykonanie testu szczelności uszczelki trwa chwilę, a pozwoli rozwiać wątpliwości.
Wymiana uszczelki pod głowicą jest dość pracochłonną czynnością wymagającą rozebrania połowy silnika. Dodatkowo cenę podnosi konieczność wykonania planowania głowicy. Jako, że silnik silnikowi nierówny, to ceny wymiany uszczelki w standardowych jednostkach napędowych mieszczą się w przedziale 350 - 900 zł. Szybko jednak cena ta może wzrosnać do 3 000 zł w przypadku większych pojemności. Usługa ta też nie należy do najszybszych w wykonaniu i może potrwać nawet kilka dni.
Wymiana uszczelki pod głowicą to poważna operacja i nie warto na niej oszczędzać. W grę wchodzi sprawność całego silnika, który może szybko ulec awarii w przypadku niepoprawnie przeprowadzonej naprawy. Jeżeli zależy Ci na dalszej bezawaryjnej jeździe, korzystaj tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Cena usługi wymiana uszczelki pod głowicą w Poznaniu: od 360,00 PLN do 866,67 PLN
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Mam Pegueota 206 1.4 75 Km SW benzyna 2002 Samochod rano jak odpalam to czasem lubi zgasnac i znow odpalam i jest dobrze zachowuje sie a nie raz jak by chodzi na 3 cylindrach ale jadac juz wszystko sie normuje i zero wyciekow plynu chlodniczego zero w oleju plynu korek wlewu oleju...
Witam, ubywa plynu chłodniczego w kia ceed 2008. Wymieniona zostala uszczelka pod glowica jednak plynu dalej ubywa. Pod korkiem oleju nie widac osadu. Przy odpalonym silniku nie widac rowniez bąbelkow w zbiorniku wyrownawczym. Widac delikatne kapanie po zaparkowaniu auta. Poziom oleju rowniez...
Witam,mam problem z samochodem Toyota Corolla hatchback v-vti 1.6 , rok 2002. Ostatnio jadąc na trasie właczyla mi sie kontrolka oleju ,a wzkażnik plynu chlodniczego podniosl sie do maksimum. Sprawdziłem stan oleju i byl bliski minimum. Odczekalem dwie godziny i i dolalem oleju na zimnym...
Mam mercedesa c200 kompresor z 2001 roku i musze wymienic usczelke glowicy wiem juz ze potrzeba klucza dynamometrycznego ale nie wiem gdzie znalesc zapiske ile i jak mam ustawic ten klucz tak zeby pasowal idealnie przy zamknieciu glowicy no i ogulnie jakies porady jak najlepiej to zrobic ?? Ps...
Model produkowany w latach 2001 - 2006. Powstał na bazie płyty podłogowej Hondy Civic VII. W 2005 auto przeszło facelifting. Honda CR-V II oferowała 2 silniki benzynowe o mocy od 150KM do...
Honda Jazz II była produkowana w latach 2001 - 2008. Zbudowana na bazie globalnej płyty podłogowej Global Small Car. W 2005 auto przeszło facelifitng. Gama silnikowa oferowała tylko i...
Honda Civic to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 1972 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 10 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, sedan, coupe i kombi....
Siódma generacja Hondy Accord została zaprezentowana w 2003, a okres produkcji to lata 2002 - 2008. Oferowany w wersji sedan oraz kombi. Zdobywca tytułu Japońskiego Auta Roku 2002/2003. W...