Usługa dorobienia kluczyka składa się z kilku czynności i elementów. Każda z nich jest odpowiednio wyceniona, dlatego im bardziej zaawansowany kluczyk, a tym samym procedura związana z jego dorobieniem, tym wyższy koszt. Poniżej przedstawiono ceny samego kluczyka, którego cena różni się w zależności od sposobu kodowania, czy też typu grota itd. Cena całkowita będzie ulegała zmianie w zależności od tego czy jest robiona kopia z kluczyka oryginalnego, czy odtworzenie zgubionego klucza na podstawie zamka auta oraz od ilości zabezpieczeń w systemie pokładowym.
Miasto | Kodowanie stałe | Kodowanie zmienne | Lista serwisów |
Białystok | 125-140 PLN | 205-225 PLN | Wybierz serwis |
Bydgoszcz | 135-160 PLN | 210-240 PLN | Wybierz serwis |
Gdańsk | 145-165 PLN | 220-245 PLN | Wybierz serwis |
Gorzów Wlkp. |
135-155 PLN | 180-210 PLN | Wybierz serwis |
Katowice | 130-150 PLN | 190-225 PLN | Wybierz serwis |
Kielce | 125-140 PLN | 200-220 PLN | Wybierz serwis |
Kraków | 135-150 PLN | 215-250 PLN | Wybierz serwis |
Lublin | 125-145 PLN | 200-225 PLN | Wybierz serwis |
Łódź | 135-155 PLN | 220-245 PLN | Wybierz serwis |
Olsztyn | 115-125 PLN | 200-230 PLN | Wybierz serwis |
Poznań | 135-150 PLN | 220-240 PLN | Wybierz serwis |
Szczecin | 140-155 PLN | 220-245 PLN | Wybierz serwis |
Toruń | 125-145 PLN | 210-235 PLN | Wybierz serwis |
Warszawa | 150-170 PLN | 225-290 PLN | Wybierz serwis |
Wrocław | 135-155 PLN | 210-270 PLN | Wybierz serwis |
Zielona Góra | 130-150 PLN | 200-230 PLN | Wybierz serwis |
Istnieje kilka głównych sytuacji w których kierowcy szukają serwisów zajmujących się naprawą i dorabianiem kluczyków samochodowych.
Wyróżnia się dwie główne metody dorabiania kluczyka. Czysto mechaniczną, gdzie do duplikacji klucza używa się kopiarki, oraz automatyczną/elektroniczną przy użyciu frezarki.
Immobilizer to elektroniczna blokada zapłonu. W pojeździe znajduje się centralka sterująca, która reaguje na obecność transpondera. Transponder to malutka pastylka z zaprogramowanym kodem, który odczytywany jest przez centralkę, gdy klucz znajduje się w pobliżu. Blokada zapłonu zostaje dezaktywowana i silnika udaje się uruchomić. W przypadku błędów w komunikacji, czyli problemów z immobilizerem, zapłon zostanie uruchomiony, rozrusznik zacznie kręcić wałem korbowym, jednak silnika nie uda się uruchomić. Pojawić się powinna przy okazji kontrolka immobilizera w postaci kluczyka na desce rozdzielczej.
Znajdź serwis w Twojej okolicy |
||
Białystok | Bydgoszcz | Gdańsk |
Gorzów Wlkp. | Katowice | Kielce |
Kraków | Lublin | Łódź |
Poznań | Szczecin | Toruń |
Warszawa | Wrocław | Zielona Góra |
Generacja C5 produkowana była w latach 1997 - 2005, a w 2001 roku A6 przeszło delikatny facelifting. Audi A6 C5 to auto wyższej klasy średniej, które jest większym i bardziej prestiżowym...
Śpieszysz się do pracy lub na spotkanie i niestety, w wyniku chwilowej nieuwagi, kluczyki zostają zatrzaśnięte wewnątrz samochodu. Zapasowych nie masz, a na wzywanie pomocy brakuje ci czasu. Poza...
Ford Fiesta Mk6 to mniejszy odpowiednik Forda Focusa. Jest też do niego w kilku miejscach podobny. W europie produkowany był w latach 2001-2008, a w takich miejscach jak RPA czy Brazylia...
Ford Fiesta to auto klasy miejskiej segmentu B, które było produkowane od 1976 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 8 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, sedan i van. Głównymi...