Jagielska 42E, Warszawa, Ursynów
Aleja Wilanowska 180b, Warszawa, Ursynów
Pozytywki 13, Warszawa, Ursynów
"Piski w przednich kołach. Fachowcy z Motorcars nasmarowali i ... Nic to nie zmieniło.",
Mak, Kia Rio 1.2 2015
"Wymiana półosi przód, solidny , terminowy, polecam",
jarogrzyb2, Misubishi Grandis
Jagielska 42E, Ursynów, Warszawa
"Bardzo profesjonalna , szybka i miła obsługa - kompetentni mechanicy- polecam. ",
Dzierzga, Peugeot
Aleja Wilanowska 180b, Ursynów, Warszawa
"Profesionalna obsługa. Bardzo szybko znaleziono usterkę. Polecam",
Jack, BMW540
Pozytywki 13, Ursynów , Warszawa
"Przemiła i profesjonalna obsluga. Zespół dobrze współpracujących ze sobą ludzi. Czysto. Dokladnie. W tempie. Ze znajomością tematu. Bez naciągania !!!!! Polecam.",
Alona, Bmw
Najwięcej serwisów konserwujących podwozie w Warszawie znajduje się w dzielnicach: Włochy, Wawer, Wesoła, Praga Południe, Bemowo, Wola, Ochota, Ursus i Ursynów.
W Warszawie najszybciej zakonserwujesz podwozie w serwisach: Motorcars - Piotr Urbaniak, CEZAN Cezary Nosarzewski
Koszt konserwacji podwozia w Warszawie oscyluje w granicach 600-1200 zł. Faktyczną cenę usługi poznasz po wybraniu metody nanoszenia powłoki ochronnej oraz podaniu modelu samochodu.
Konserwacja podwozia w Warszawie trwa zazwyczaj od 2 do 3 dni. Faktyczny czas wykonania usługi zależy od stanu auta, metody nałożenia powłoki zabezpieczającej oraz technologii i sprzętu, który wykorzystuje wybrany serwis.
Konserwację podwozia warto wykonać latem lub wczesną jesienią. To dobry moment na przygotowanie auta na zimę, kiedy na drodze znajduje się dużo zanieczyszczeń i soli drogowej.
Profesjonalnie wykonana konserwacja podwozia wystarcza na ok. 5 lat, skutecznie zabezpieczając metalowe elementy przed korozją i drobnymi uszkodzeniami mechanicznymi.
Największym plusem konserwacji podwozia jest wydłużenie trwałości podłogi auta, progów oraz niektórych elementów zawieszenia.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Znalazłem korozje w tylnej części podwozia Honda UFO. Jak najlepiej zabezpieczyć aby dalej nie korodowało.
SUBARU LEGACY KOMBI BH5 WERSJA III Mam problem odnosnie korozji calego podwozia samochodu niestety poprzedni wlasciciel na skorodowane elementy podwozia spryskal srodkami antykorozyjnymi Wymagane jest na chwile obecna wyciagniecia calego tylnego zawieszenia i zrobienie prawdopodobnie napraw...
Witam serdecznie. Chciałbym zakonserwować podwozie mojego samochodu. Szukam porady, czy lepiej nałożyć baranka czy blachogum -bitex? Łączę pozdrowienia.
Ford Galaxy 2.0 diesel 140 km. Zapala się kontrolka trakcji samochód traci moc i napis awaria silnika. Po zatrzymaniu auta i i kilku minutowym zgaszeniu zapłonu wszystko wraca do normy. Wszystko wraca kiedy mocniej docisnę pedał gazu. Niekiedy kontrolka trakcji gaśnie samoczynnie i wszystko...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...
Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...