Działkowicza 35, Zabobrze, Jelenia Góra
"Mila obsluga , TANIO, wymienione tylko faktycznie uszkodzone czesci bez naciagania. zdecydowanie polecam",
Magda, audi
ul. Spółdzielcza 38, Jelenia Góra
"Szybko, miło i tanio, więc ok. Jednak znają się dobrze tylko na Fiacie i Alfa Romeo, inne marki tylko najprostsze naprawy lub ogólny serwis. ",
tolant, Renault Megane
Elektromechanika pojazdowa Leonard Łobacz, Adam Łobacz
Cieplicka 138 a, Sobieszów/Cieplice, Jelenia Góra
"Bardzo dobry warsztat. Szybka naprawa w rozsądnej cenie.",
Mariusz, Renault Laguna II
os. xx lecia obok term cieplickich , Cieplice, Jelenia Gora
Zajmujemy sie glownie serwisem ogumienia prawie wszystkich pojazdow oprocz ciezarowych. Sprzedajemy opony nowe i uzywane wiekszosci marek. Wykonujemy rowniez drobne wymiany i naprawy hamulcow,zawieszenia itp. Konkurencyjne ceny oraz...
ul. Kazimierskiego 5, Teren byłej jednostki wojskowej ''Pod Jeleniami'', Jelenia Góra
"Bardzo dziękujemy za okazane nam zaangażowanie i pomoc przy próbie rozwiązania problemu z jakim pojawiliśmy się w Serwisie Samochodowym na Kazimierskiego 5. Pomoc wykraczała poza usługi serwisu. Osoba, która nam pomagała uruchomiła wszystkie możliwe znajomości w serwisie Volvo ( gdzie my sami nie uzyskaliśmy nawet pomocy telefonicznej ) oraz...",
Kasia i Mateusz, VOLVO XC90
Działkowicza 35, Zabobrze, Jelenia Góra
"Mila obsluga , TANIO, wymienione tylko faktycznie uszkodzone czesci bez naciagania. zdecydowanie polecam",
Magda, audi
ul. Spółdzielcza 38, Jelenia Góra
"Szybko, miło i tanio, więc ok. Jednak znają się dobrze tylko na Fiacie i Alfa Romeo, inne marki tylko najprostsze naprawy lub ogólny serwis. ",
tolant, Renault Megane
Elektromechanika pojazdowa Leonard Łobacz, Adam Łobacz
Cieplicka 138 a, Sobieszów/Cieplice, Jelenia Góra
"Bardzo dobry warsztat. Szybka naprawa w rozsądnej cenie.",
Mariusz, Renault Laguna II
os. xx lecia obok term cieplickich , Cieplice, Jelenia Gora
Zajmujemy sie glownie serwisem ogumienia prawie wszystkich pojazdow oprocz ciezarowych. Sprzedajemy opony nowe i uzywane wiekszosci marek. Wykonujemy rowniez drobne wymiany i naprawy hamulcow,zawieszenia itp. Konkurencyjne ceny oraz...
ul. Kazimierskiego 5, Teren byłej jednostki wojskowej ''Pod Jeleniami'', Jelenia Góra
"Bardzo dziękujemy za okazane nam zaangażowanie i pomoc przy próbie rozwiązania problemu z jakim pojawiliśmy się w Serwisie Samochodowym na Kazimierskiego 5. Pomoc wykraczała poza usługi serwisu. Osoba, która nam pomagała uruchomiła wszystkie możliwe znajomości w serwisie Volvo ( gdzie my sami nie uzyskaliśmy nawet pomocy telefonicznej ) oraz...",
Kasia i Mateusz, VOLVO XC90
Wyczuwalne braki mocy, szarpanie silnika i dławienie podczas dodawania gazu, zmieniony dźwięk silnika, trudności w rozruchu i losowe gaśnięcie, dymienie z rury wydechowej. To typowe objawy problemów z pompą wtryskową. Pompa wtryskowa to jeden z droższych elementów w samochodzie i zakup nowej z reguły nie wchodzi w grę. Cena regeneracji też nie należy do najniższych, jednak pozwala zaoszczędzić nadal sporą kwotę.
Cena naprawy pompy wtryskowej jest trudna do ustalenia, ponieważ wiele zależy od typu uszkodzenia, potrzebnych elementów do wymiany oraz rodzaju samej pompy. Pompy Common Rail są tańsze w naprawie, niż pompy rozdzielaczowe. Licząc samą pracę mechanika, regeneracja pompy wtryskowej wiąże się z jej rozebraniem na części pierwsze za ok. 100 - 200 zł, a następnie wykonaniem regeneracji za średnio 400 - 700 zł. Do tego należy doliczyć części, które mogą kosztować różnie. Poza uszkodzeniami mechanicznymi może dojść do awarii elektronicznego sterowania pompą, co dodatkowo zwiększa koszt naprawy. Można zatem uznać, że najprostsza regeneracja prostej pompy wtryskowej może kosztować 500 zł, a bardziej skomplikowana awaria trudniejszej w regeneracji pompy paliwa nawet 2000 zł.
Regenerację pompy wtryskowej można zlecić bezpośrednio w punkcie regeneracji podzespołów, które z reguły regenerują też wtryskiwacze i pompowtryskiwacze, lub do zwykłego serwisu samochodowego. Standardowy serwis nie zajmuje się regeneracją, także oni także wyślą uszkodzoną pompę do regeneracji w sprawdzone przez siebie miejsce. Zanim odda się pompę paliwa do naprawy, trzeba ją wymontować, a to lepiej zlecić polecanemu mechanikowi w swojej okolicy.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Czy przy wymianie paska pompy wysokiego ciśnienia trzeba znaczyć położenie kół zębatych?
witam czy w silnikach 2,0 diesel 150 km ford wystepuje problem łuszczącej sie pompy c,r po 2011 roku?
Samochód Hyndai Matrix ciężko odpala.Pompa paliwa wymieniona,wtryski sprawdzone i sa ok. Jeśli wyciągne zawór sterujący(wysokiego ciśnienia) i włożę go z powrotem to normalnie odpali ale tylko jeden raz. Co jeszcze mogę zrobić? Proszę o pomoc.
problem silnik gaśnie po przejechaniu ok. 5m i później jest problem z jego ponownym odpaleniem. Dopiero po około 30 minutach silnik pali jest ok ale sytuacja się powtarza. Czy to awaria pompy....?
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...
Nierówna praca silnika na wolnych obrotach z pewnością jest frustrująca, ale poza tym może prowadzić do poważnych usterek. Za ciężką i nierówną pracę odpowiadać mogą niedrożne wtryskiwacze paliwa,...
Trzecią generacje Forda Mondeo zaczęto produkować w 1999 roku. W porównaniu do niezwykle krągłego Forda Mondeo Mk2, nowa generacja nabrała kwadratowych kształtów. Do wyboru klienci mieli 11...