MOTOER Warsztat samochodowy Zabrze (DTŚ)
Korczoka 86, Zaborze, Zabrze
Terminy aktualizowane automatycznie
"Na wymianę kół czekałam niecałą godzinę, wszystko poszło sprawnie. Miła obsługa i wygodna poczekalnia",
Weronika, Renault Megane 2006
"Wszystko bardzo szybko i sprawnie zostało zrobione.",
Katarzyna, Renault koleos 2.0 150KM
"Gorąco polecam warsztat Pana Lukasza, wymiana klocków przebiegła szybko i bezproblemowo, takich mechaników ze świecą szukać. Polecam.",
Mody, Renault
"Dzień dobry
Słyszałem wiele pozytywnych opinii w kwestii wykonywanych usług warsztatu i postanowiłem skorzystać.
I nie zawiodłem się - naprawa samochodu była prowadzona etapowo aby klienta nie narażać na dodatkowe koszty
Byłem szczegółowo informowany o przebiegu naprawy oraz kosztach
Wszystkie stare części do wglądu łącznie z dokumentacją...",
Dariusz , Renault megane 2
"Witam. Bardzo szybka diagnoza awarii. Niesamowicie szybka akcja naprawcza (regeneracja uszkodzonego alternatora). Wymiana współpracujących podzespołów, wymontowanie,regeneracja i montaż samego alternatora w bardzo dobrej cenie. Jestem bardzo zadowolony. Obsługa przesympatyczna, Szef bardzo miły i rzeczowy człowiek. Panowie mechanicy mili i...",
Michał, Renault Megane
ul. Paderewskiego 46, Kończyce, Zabrze
"Szybko sprawnie i konkretnie bez "czarowania". Dobry kontakt i fachowa porada.",
Adam Dwa Piki, Renault trafic
ul. Pułaskiego 3, Centrum, Zabrze
"Lakierowanie przedniego zderzaka z OC sprawcy. Usługa wykonana w ciągu 3 dni roboczych, zderzak wygląda jak nowy, kolor idealnie dobrany do koloru samochodu. Wszytsko przebiegło bez problemów. Polecam ",
MBG, Renault Megane III
U Waldka Mechanika Pojazdowa Pomoc Drogowa Waldemar Lipiński
ul. Nowa 6, Centrum, Zabrze
MOTOER Warsztat samochodowy Zabrze (DTŚ)
Korczoka 86, Zaborze, Zabrze
Terminy aktualizowane automatycznie
"Na wymianę kół czekałam niecałą godzinę, wszystko poszło sprawnie. Miła obsługa i wygodna poczekalnia",
Weronika, Renault Megane 2006
"Wszystko bardzo szybko i sprawnie zostało zrobione.",
Katarzyna, Renault koleos 2.0 150KM
"Gorąco polecam warsztat Pana Lukasza, wymiana klocków przebiegła szybko i bezproblemowo, takich mechaników ze świecą szukać. Polecam.",
Mody, Renault
"Dzień dobry
Słyszałem wiele pozytywnych opinii w kwestii wykonywanych usług warsztatu i postanowiłem skorzystać.
I nie zawiodłem się - naprawa samochodu była prowadzona etapowo aby klienta nie narażać na dodatkowe koszty
Byłem szczegółowo informowany o przebiegu naprawy oraz kosztach
Wszystkie stare części do wglądu łącznie z dokumentacją...",
Dariusz , Renault megane 2
"Witam. Bardzo szybka diagnoza awarii. Niesamowicie szybka akcja naprawcza (regeneracja uszkodzonego alternatora). Wymiana współpracujących podzespołów, wymontowanie,regeneracja i montaż samego alternatora w bardzo dobrej cenie. Jestem bardzo zadowolony. Obsługa przesympatyczna, Szef bardzo miły i rzeczowy człowiek. Panowie mechanicy mili i...",
Michał, Renault Megane
ul. Paderewskiego 46, Kończyce, Zabrze
"Szybko sprawnie i konkretnie bez "czarowania". Dobry kontakt i fachowa porada.",
Adam Dwa Piki, Renault trafic
ul. Pułaskiego 3, Centrum, Zabrze
"Lakierowanie przedniego zderzaka z OC sprawcy. Usługa wykonana w ciągu 3 dni roboczych, zderzak wygląda jak nowy, kolor idealnie dobrany do koloru samochodu. Wszytsko przebiegło bez problemów. Polecam ",
MBG, Renault Megane III
U Waldka Mechanika Pojazdowa Pomoc Drogowa Waldemar Lipiński
ul. Nowa 6, Centrum, Zabrze
Zauważasz biały dym wydobywający się z rury wydechowej? Mniejsza ilość płynu chłodzącego, przegrzewanie silnika, nalot pod korkiem wlewu oleju, problem z rozruchem i nierówna praca na wolnych obrotach? To typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Wykonanie testu szczelności uszczelki trwa chwilę, a pozwoli rozwiać wątpliwości.
Wymiana uszczelki pod głowicą jest dość pracochłonną czynnością wymagającą rozebrania połowy silnika. Dodatkowo cenę podnosi konieczność wykonania planowania głowicy. Jako, że silnik silnikowi nierówny, to ceny wymiany uszczelki w standardowych jednostkach napędowych mieszczą się w przedziale 350 - 900 zł. Szybko jednak cena ta może wzrosnać do 3 000 zł w przypadku większych pojemności. Usługa ta też nie należy do najszybszych w wykonaniu i może potrwać nawet kilka dni.
Wymiana uszczelki pod głowicą to poważna operacja i nie warto na niej oszczędzać. W grę wchodzi sprawność całego silnika, który może szybko ulec awarii w przypadku niepoprawnie przeprowadzonej naprawy. Jeżeli zależy Ci na dalszej bezawaryjnej jeździe, korzystaj tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Cena usługi wymiana uszczelki pod głowicą w Zabrzu: od 200,00 PLN do 850,00 PLN
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Mam Pegueota 206 1.4 75 Km SW benzyna 2002 Samochod rano jak odpalam to czasem lubi zgasnac i znow odpalam i jest dobrze zachowuje sie a nie raz jak by chodzi na 3 cylindrach ale jadac juz wszystko sie normuje i zero wyciekow plynu chlodniczego zero w oleju plynu korek wlewu oleju...
Witam, ubywa plynu chłodniczego w kia ceed 2008. Wymieniona zostala uszczelka pod glowica jednak plynu dalej ubywa. Pod korkiem oleju nie widac osadu. Przy odpalonym silniku nie widac rowniez bąbelkow w zbiorniku wyrownawczym. Widac delikatne kapanie po zaparkowaniu auta. Poziom oleju rowniez...
Witam,mam problem z samochodem Toyota Corolla hatchback v-vti 1.6 , rok 2002. Ostatnio jadąc na trasie właczyla mi sie kontrolka oleju ,a wzkażnik plynu chlodniczego podniosl sie do maksimum. Sprawdziłem stan oleju i byl bliski minimum. Odczekalem dwie godziny i i dolalem oleju na zimnym...
Mam mercedesa c200 kompresor z 2001 roku i musze wymienic usczelke glowicy wiem juz ze potrzeba klucza dynamometrycznego ale nie wiem gdzie znalesc zapiske ile i jak mam ustawic ten klucz tak zeby pasowal idealnie przy zamknieciu glowicy no i ogulnie jakies porady jak najlepiej to zrobic ?? Ps...
Skoda Fabia to auto klasy aut miejskich segmentu B, które jest produkowane od 1999 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, sedan i kombi....
Produkcję Skoda Octavia I rozpoczęto w 1996 roku. Samochód zaprojektowano w biurach koncernu Volkswagena. Model szybko zyskał na popularności w Europie, przez co nadano mu tytuł bestsellera....
Produkcję Skoda Fabia I rozpoczęto w 1999 roku, a zakończono w 2008. Pojazd zastąpił przestarzały model Felicia. Skoda dostępna była w trzech wariantach: hatchback, kombi oraz sedan. W 2004...
Skodę Superb pierwszej generacji zaprezentowano po raz pierwszy w 2001 roku. Pojazd był dostępny jedynie w wersji sedan. Miał wspólną płytę podłogową koncernu Volkswagen AB razem z...