Sieniec 1B, Wieluń
Autoryzowany serwis Bosch, STAG - LPG oraz ZF ProTech
Sieradzka 56, Wieluń
Specjalizujemy się w naprawach mechanicznych wszystkich marek samochodów osobowych , dostawczych oraz ciężarowych.
Q service Intermot Citroen Peugeot
Głowackiego 18, Wieluń
"szybka i miła obsługa , może nie była to jakaś wielka naprawa , ale uczciwie stwierdzono co trzeba zrobić i ile będzie kosztowało , później tyle zapłaciłem .gdy będę następnym razem naprawiał auto pojadę również do tego warsztatu",
Artek 21, peugeot 307 CC
Sieniec 1B, Wieluń
Autoryzowany serwis Bosch, STAG - LPG oraz ZF ProTech
Sieradzka 56, Wieluń
Specjalizujemy się w naprawach mechanicznych wszystkich marek samochodów osobowych , dostawczych oraz ciężarowych.
Q service Intermot Citroen Peugeot
Głowackiego 18, Wieluń
"szybka i miła obsługa , może nie była to jakaś wielka naprawa , ale uczciwie stwierdzono co trzeba zrobić i ile będzie kosztowało , później tyle zapłaciłem .gdy będę następnym razem naprawiał auto pojadę również do tego warsztatu",
Artek 21, peugeot 307 CC
Zwiększony hałas spod samochodu, zapach spalin w pobliżu kabiny pasażerskiej, zwiększone zużycie paliwa to główne objawy dziury w układzie wydechowym. Wielu kierowców zamiast wymienić fragment układu wydechowego decyduje się zaspawać otwór. To działanie doraźne, ponieważ prędzej czy później metal z którego wytworzono tłumik podda się korozji w innym miejscu.
Spawanie wydechu jest stosunkowo tanią usługą i równie szybką. Za zaspawanie otworu powodującego problemy z przejściem przeglądu czy generującego nieznośny hałas mechanik zażąda kwoty w granicach 40-150 zł. Spawanie tłumika wprawionemu mechanikowi zajmie ok. 30 minut.
Układ wydechowy pełni ważną rolę w pracy silnika. To od jego kształtu i poprawnego przepływu spalin zależy generowanie poprawnej ilości mocy. Wszelkie zaburzenia strumienia spalin nieszczelnościami mogą osłabić silnik i powodać zwiększone spalanie paliwa, dlatego warto umówić się na spawanie tłumika do profesjonalisty. Doświadczona osoba może także doradzić, kiedy nie warto już spawać, a lepiej wymienić element układu wydechowego.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam, zamierzam kupił Alfę Romeo Giuliettę, ale zastanawiam się nad dwoma silnikami benzynowymi. Moc 120 koni i 170. Które bardziej można polecić w relacji moc/ekonomia? Czy tu też sprawdza się sytuacja, że więcej mocy oznacza delikatniejsze wciskanie gazu i w sumie oszczędność? Jak z serwisem?...
Samochód jeździł normalnie, aż podczas próby kolejnego odpalenia samochód nie odpala, pojawiła się kontrolka ASR, Hill Holder i komunikat stearing corector. Nie mogę nic zrobić, akumulator nie mógł paść bo dzień wcześniej robiłem trasę kilkaset km. Co to może być?
Mam pytanie. Czy to normalne że słychać dźwięk z okolicy skrzyni biegów podczas wciskania sprzęgła, wrzucania biegu i puszczania sprzęgła? Głównie podczas zmiany z 1 biegu na 2 i z 2 na 3. Jak się zrobi to dynamicznie to czuć tak jak by tam jakiś luz był.
Na pełnym baku paliwa robię ok 250 kilometrów, a komputer pokładowy pokazuje że średnie zużycie jest na poziomie 10-12 l/100km. Dodatkowo tylna wycieraczka podczas gdy jest włączona, zatrzymuje się w losowych miejscach. Proszę o pomoc Pozdrawiam
BMW Serii 3 to auto klasy średniej segmentu D, który produkowany jest od 1975 do dzisiaj. Do dnia dzisiejszego powstało już 7 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu coupe, hatback, liftback,...
Obecność spalin w kabinie jest niebezpieczna dla zdrowia oraz wskazuje na problem występujący w samochodzie. Jeżeli kierowca lub pasażerowie odczuwają swędzenie oczu związane z gazami spalinowymi,...
Model E46 to czwarty samochód pojawiający się w ofercie BMW Serii 3. Jest następcą bardzo popularnego E36, a jego produkcja rozpoczęła się w 1998 roku. W 2001 roku model przeszedl...
BMW Serii 1 F20-21 to kontynuacja modelu E81-87 który odniósł duży sukces. Model urósł w porównaniu do poprzednika nie tylko na zewnątrz. Gama silników benzynowych liczy aż 14 jednostek oraz...