Spawanie, naprawa tłumika Wieluń

Filtry Mapa

  • Serwis 44

    Fabryczna 41,  Wieluń

     Od ponad 20 lat robimy wszystko, abyś czuł się na drodze komfortowo, bezpiecznie i pewnie.

  •  Autoryzowany serwis Bosch, STAG - LPG oraz ZF ProTech

  • JKR Serwis

    Sieradzka 56,  Wieluń

     Specjalizujemy się w naprawach mechanicznych wszystkich marek samochodów osobowych , dostawczych oraz ciężarowych.

  • "szybka i miła obsługa , może nie była to jakaś wielka naprawa , ale uczciwie stwierdzono co trzeba zrobić i ile będzie kosztowało , później tyle zapłaciłem .gdy będę następnym razem naprawiał auto pojadę również do tego warsztatu",
    Artek 21, peugeot 307 CC

  • Serwis 44

    Fabryczna 41,  Wieluń

     Od ponad 20 lat robimy wszystko, abyś czuł się na drodze komfortowo, bezpiecznie i pewnie.

  •  Autoryzowany serwis Bosch, STAG - LPG oraz ZF ProTech

  • JKR Serwis

    Sieradzka 56,  Wieluń

     Specjalizujemy się w naprawach mechanicznych wszystkich marek samochodów osobowych , dostawczych oraz ciężarowych.

  • "szybka i miła obsługa , może nie była to jakaś wielka naprawa , ale uczciwie stwierdzono co trzeba zrobić i ile będzie kosztowało , później tyle zapłaciłem .gdy będę następnym razem naprawiał auto pojadę również do tego warsztatu",
    Artek 21, peugeot 307 CC

Nie znalazłeś wizytówki swojego warsztatu? Utwórz go teraz »
<>

Zwiększony hałas spod samochodu, zapach spalin w pobliżu kabiny pasażerskiej, zwiększone zużycie paliwa to główne objawy dziury w układzie wydechowym. Wielu kierowców zamiast wymienić fragment układu wydechowego decyduje się zaspawać otwór. To działanie doraźne, ponieważ prędzej czy później metal z którego wytworzono tłumik podda się korozji w innym miejscu. 

Ile kosztuje spawanie tłumika?

Spawanie wydechu jest stosunkowo tanią usługą i równie szybką. Za zaspawanie otworu powodującego problemy z przejściem przeglądu czy generującego nieznośny hałas mechanik zażąda kwoty w granicach 40-150 zł. Spawanie tłumika wprawionemu mechanikowi zajmie ok. 30 minut.

Gdzie zaspawać tłumik?

Układ wydechowy pełni ważną rolę w pracy silnika. To od jego kształtu i poprawnego przepływu spalin zależy generowanie poprawnej ilości mocy. Wszelkie zaburzenia strumienia spalin nieszczelnościami mogą osłabić silnik i powodać zwiększone spalanie paliwa, dlatego warto umówić się na spawanie tłumika do profesjonalisty. Doświadczona osoba może także doradzić, kiedy nie warto już spawać, a lepiej wymienić element układu wydechowego.

Porady mechaników

Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.

ZAPYTAJ MECHANIKA

alfa romeo giulietta: Jaki silnik do Alfy Romeo Giulietta 120 czy 170 KM?

Witam, zamierzam kupił Alfę Romeo Giuliettę, ale zastanawiam się nad dwoma silnikami benzynowymi. Moc 120 koni i 170. Które bardziej można polecić w relacji moc/ekonomia? Czy tu też sprawdza się sytuacja, że więcej mocy oznacza delikatniejsze wciskanie gazu i w sumie oszczędność? Jak z serwisem?...

Odpowiedzi (3)

Alfa romeo mito distinctive 1.4 105KM: Kontrolka ASR, Hill Holder i stearing corector

Samochód jeździł normalnie, aż podczas próby kolejnego odpalenia samochód nie odpala, pojawiła się kontrolka ASR, Hill Holder i komunikat stearing corector. Nie mogę nic zrobić, akumulator nie mógł paść bo dzień wcześniej robiłem trasę kilkaset km. Co to może być?

Odpowiedzi (3)

Alfa Romeo Giulietta: Dziwne dźwięki dochodzące ze skrzyni biegów

Mam pytanie. Czy to normalne że słychać dźwięk z okolicy skrzyni biegów podczas wciskania sprzęgła, wrzucania biegu i puszczania sprzęgła? Głównie podczas zmiany z 1 biegu na 2 i z 2 na 3. Jak się zrobi to dynamicznie to czuć tak jak by tam jakiś luz był.

Odpowiedzi (4)

Alfa Romeo Mito: Pełny zbiornik wystarcza na ok 250 km a tylna wycieraczka szaleje

Na pełnym baku paliwa robię ok 250 kilometrów, a komputer pokładowy pokazuje że średnie zużycie jest na poziomie 10-12 l/100km. Dodatkowo tylna wycieraczka podczas gdy jest włączona, zatrzymuje się w losowych miejscach. Proszę o pomoc Pozdrawiam

Odpowiedzi (3)

Nasze porady

BMW Serii 3 (E90, F30) - Cena wymiany rozrządu

BMW Serii 3 (E90, F30) - Cena wymiany rozrządu

BMW Serii 3 to auto klasy średniej segmentu D, który produkowany jest od 1975 do dzisiaj. Do dnia dzisiejszego powstało już 7 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu coupe, hatback, liftback,...

więcej

Co zrobić, gdy czuć zapach spalin w kabinie?

Co zrobić, gdy czuć zapach spalin w kabinie?

Obecność spalin w kabinie jest niebezpieczna dla zdrowia oraz wskazuje na problem występujący w samochodzie. Jeżeli kierowca lub pasażerowie odczuwają swędzenie oczu związane z gazami spalinowymi,...

więcej

BMW Serii 3 E46 - Cena wymiany rozrządu

BMW Serii 3 E46 - Cena wymiany rozrządu

 Model E46 to czwarty samochód pojawiający się w ofercie BMW Serii 3. Jest następcą bardzo popularnego E36, a jego produkcja rozpoczęła się w 1998 roku. W 2001 roku model przeszedl...

więcej

BMW Serii 1 F20-21 - Cena wymiany rozrządu

BMW Serii 1 F20-21 - Cena wymiany rozrządu

 BMW Serii 1 F20-21 to kontynuacja modelu E81-87 który odniósł duży sukces. Model urósł w porównaniu do poprzednika nie tylko na zewnątrz. Gama silników benzynowych liczy aż 14 jednostek oraz...

więcej