Regeneracja rozrusznika Grodzisk Mazowiecki

Filtry Mapa

  • "Bardzo uczciwe podejście do klienta. Otrzymałem opinię z oficjalnego serwisu Toyoty o konieczności naprawy hamulców. Zleciłem naprawę tutaj- okazało się że opinia była fałszywa i nie ma nic do naprawy. Mechanik nie naraził mnie na niepotrzebne koszty.",
    Grzegorz, Toyota Auris, rok produkcji 2012, typ E15UT(A)

  • "Auto odmówiło poszłuszeństwa dzień przed wigilią. Okazało się że to pompa a nie czujnik położenia wału jak myślałem . Pan Marcin polecił odrobinę droższy ale pewniejszy wariant z regeneracją zamiast zakupu używanej. Miłe zaskoczenie jeżeli chodzi o koszta. Dodatkowo oczywiście wymiana filtrów. Ciekawostka . Po pewnym czasie silnik zaczął...",
    Tomasz, Renault Scenic

  • "polecam ten warsztat posiadaczą aut japońskich jestem zadowolony z naprawy jak i wiedzy najepszy warsztat od auto MItsubishi na Mazowszu naprawiałem Outlandera II 3,0 V6 stukające panewki silnik naprawiony ,oryginalne części polecam samochód znowy przynosi radosć z jazdy ",
    LADY W-WA, MITSUBISHI OUTLANDER 3,0 MIVEC 161 KW

  • "Profesjonalnie, terminowo i fachowo - wszystko to czego klient oczekuje jest tu podane w sposób prawidłowy, polecam z czystym sumieniem, poleciłem również koledze z A8, on również jest zadowolony = będziemy tu wracać.",
    pitersc, Audi Q7

  • "Polecam bardzo szybka mila obsluga a przede wszystkim niskie ceny. Polecam",
    Marcin, Opel Vectra C

  • "Czekam z nie cierpliwością na otwarcie warsztatu bo po rozmowie z właścicielem to szczerze podchodzi do klienta.",
    Pan Janek, Vw polo

  • "Szybko, sprawnie i bardzo przystępnie cenowo, serdecznie polecam i pozdrowienia dla pana Rafała mechanika.",
    Zadowolony klient, Seat Ibiza II 1.4 benzyna 1995

  • MOTOMIX

    Wólka Grodziska 28D,  Grodzisk Mazowiecki

    * mechanika samochodowa - diagnostyka komputerowa, wymiana oleju, hamulce, wydechy, zawieszenia, sprzęgła, rozrządy, silniki, układy paliwowe benzynowe, układy paliwowe diesla (common rail), drobne naprawy powypadkowe, regeneracja/naprawa:...

  • "Bardzo uczciwe podejście do klienta. Otrzymałem opinię z oficjalnego serwisu Toyoty o konieczności naprawy hamulców. Zleciłem naprawę tutaj- okazało się że opinia była fałszywa i nie ma nic do naprawy. Mechanik nie naraził mnie na niepotrzebne koszty.",
    Grzegorz, Toyota Auris, rok produkcji 2012, typ E15UT(A)

  • "Auto odmówiło poszłuszeństwa dzień przed wigilią. Okazało się że to pompa a nie czujnik położenia wału jak myślałem . Pan Marcin polecił odrobinę droższy ale pewniejszy wariant z regeneracją zamiast zakupu używanej. Miłe zaskoczenie jeżeli chodzi o koszta. Dodatkowo oczywiście wymiana filtrów. Ciekawostka . Po pewnym czasie silnik zaczął...",
    Tomasz, Renault Scenic

  • "polecam ten warsztat posiadaczą aut japońskich jestem zadowolony z naprawy jak i wiedzy najepszy warsztat od auto MItsubishi na Mazowszu naprawiałem Outlandera II 3,0 V6 stukające panewki silnik naprawiony ,oryginalne części polecam samochód znowy przynosi radosć z jazdy ",
    LADY W-WA, MITSUBISHI OUTLANDER 3,0 MIVEC 161 KW

  • "Profesjonalnie, terminowo i fachowo - wszystko to czego klient oczekuje jest tu podane w sposób prawidłowy, polecam z czystym sumieniem, poleciłem również koledze z A8, on również jest zadowolony = będziemy tu wracać.",
    pitersc, Audi Q7

  • "Polecam bardzo szybka mila obsluga a przede wszystkim niskie ceny. Polecam",
    Marcin, Opel Vectra C

  • "Czekam z nie cierpliwością na otwarcie warsztatu bo po rozmowie z właścicielem to szczerze podchodzi do klienta.",
    Pan Janek, Vw polo

  • "Szybko, sprawnie i bardzo przystępnie cenowo, serdecznie polecam i pozdrowienia dla pana Rafała mechanika.",
    Zadowolony klient, Seat Ibiza II 1.4 benzyna 1995

  • MOTOMIX

    Wólka Grodziska 28D,  Grodzisk Mazowiecki

    * mechanika samochodowa - diagnostyka komputerowa, wymiana oleju, hamulce, wydechy, zawieszenia, sprzęgła, rozrządy, silniki, układy paliwowe benzynowe, układy paliwowe diesla (common rail), drobne naprawy powypadkowe, regeneracja/naprawa:...

Nie znalazłeś wizytówki swojego warsztatu? Utwórz go teraz »
<>

Silnik odpala z oporem, podczas rozruchu przygasają kontrolki, słychać samo cykanie bez reakcji silnika, lub rozrusznik pracuje jeszcze po uruchomieniu się silnika? To jego typowe objawy wskazujące na usterkę. Rozrusznik jest urządzeniem mechaniczno elektrycznym, które odpowiada za wprowadzenie wału korbowego w ruch i pracę tłoków za pomocą koła zamachowego. Potem rolę napędzania wału za pomocą tłoków przejmuje dostarczane i spalane w cylindrach paliwo. Jeżeli silnik nie reaguje na rozrusznik, awaryjną metodą uruchamiania jest odpalanie na tzw. pych. Nie jest to jednak zalecane z uwagi na ryzyko np. przestawienia lub uszkodzenia układu rozrządu.

Ile kosztuje regeneracja rozrusznika?

Cena głównie zależy od elementów, które podlegają wymianie. Zużyciu mogły ulec szczotki węglowe, komutator wirnika, uzwojenie wirnika, łożyska i tuleje, mechanizm sprzęgający, sprzęgło jednokierunkowe czy włącznik elektromagnetyczny. Regeneracja rozrusznika może kosztować w przedziale 150 - 500 zł. Jest to jednak atrakcyjna cena w porównaniu z elementem nowym, a dobrze przeprowadzona regeneracja czyni rozrusznik jakościowo taki sam jak fabrycznie nowy.

Gdzie naprawić rozrusznik?

Rozrusznik podobnie jak alternator naprawiany jest z reguły przez specjalizujących się w tym fachowców. Standardowy mechanik wymontowuje uszkodzony rozrusznik i oddaje do sprawdzonego przez siebie punktu regeneracji. Może się zdarzyć, że rozrusznik, który zostanie ponownie zamontowany w aucie nie będzie tym samym egzemplarzem, który został oddany. Czasami serwisy takie działają na zasadzie wymiany zużytego rozrusznika na taki sam ale już zregenerowany. Pozwala to zaoszczędzić sporo czasu oczekiwania na naprawę, a części prawidłowo zregenerowane odpowiadają fabrycznej jakości. Aby nie spowodować dodatkowych uszkodzeń, warto zlecić wymianę rozrusznika w doświadczonym i polecanym serwisie samochodowym.

Porady mechaników

Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.

ZAPYTAJ MECHANIKA

Chrysler town - country 3.3 v6: Odpalanie

po przekręceniu tylko cyknie i nic się nie dzieje . Mechanik odrzuca możliwość rozrusznika - mówi że sprawdził .. auto raz na kilka dni odpali .

Odpowiedzi (1)

Dodge Nitro, 2008, 3.7 benzyna : Samochód nie odpala

Samochód nie odpala po wymianie sprężarki klimatyzacji dzień wcześniej. W międzyczasie był odpalany kilka razy i przejechałem około 50km. Przy przekręceniu kluczyka słychać kliknięcie lecz nawet nie kręci. Stało się to nagle bez wcześniejszych objawów, akumulator 4 miesięczny.

Odpowiedzi (1)

Volvo v50 2004rok 2.0 diesel 136km: Volvo V50 problem z rozruchem auta

Zgasiłem auto po krótkiej jeździe i już nie mogłem odpalic. Przekręcam kluczyk do drugiej pozycji i normalnie kontrolki się zapalają i światła a jak przekrece żeby włączyć to tylko zrobi pyk i nic wiecej. To rozrusznik czy co?

Odpowiedzi (1)

Toyota Corolla Verdi 2.2 D4D: Rozrusznik - 11 zębów a 8

Witam. Mieszkam w Anglii. Mam pytanie odnośnie rozrusznika. Posiadam auto marki Toyota. Dokładnie model Corolla Verso 2.2 D4D r 2008. Popsuł mi się rozrusznik. Zakupiłem nowy aby to wymienić. Problem jest w tym iż Stary rozrusznik ma 11 zębów a nowy tylko 8 czy to ma jakieś znaczenie i czy nic...

Odpowiedzi (2)

Nasze porady

Mazda 2 II - Cena wymiany rozrządu

Mazda 2 II - Cena wymiany rozrządu

  Mazda 2 otrzymała w 2008r. tytuł World Car of the Year. Mazda 2 II należy do segmentu B i była produkowana od 2007 do 2014. Model został stworzony dzięki współpracy z Fordem w stylu auta...

więcej

Mazda 6 I - Cena wymiany rozrządu

Mazda 6 I - Cena wymiany rozrządu

 Mazda 6 I produkowana w latach 2002 - 2007. Zbudowany na platformie podłogwej G-platform ze współpracy z Fordem. W 2005 auto przeszło facelifting. W gamie silnikowej oferowano 4 jednostki...

więcej

Mazda 3 II - Cena wymiany rozrządu

Mazda 3 II - Cena wymiany rozrządu

 Samochód klasy kompaktowej produkowany w 2008 - 2013. Mazda 3 jest następcą modelu 323. W roku 2011 auto przeszło facelifting. Oferowany w 3 odmianach benzynowych od 105KM do 260KM oraz...

więcej

Mazda 2 (I, II) - Cena wymiany rozrządu

Mazda 2 (I, II) - Cena wymiany rozrządu

Mazda 2 to auto klasy aut miejskich segmentu B, które jest produkowane od 1996 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu sedan i hatchback. Głównymi...

więcej